reklama

Bránime homosexuálne cítiacich – manipulácie a klamstvá

Odpoveď na reakciu Tomáša Kováčika. Vážený pán Kováčik, Váš predchádzajúci blog vo mne vzbudil nádej. Teraz som dočítal váš blog, druhú časť reakcie na moju prosbu adresovanú ľuďom, čo úprimne veria v Boha a jeho lásku a čo chcú pomôcť. Po prečítaní vášho textu som zistil, že tá nádej bola márna. Verím, že k tomu, že nás budú nakladať do dobytčákov nedôjde, ale ak by sa predsa len niečo také udialo, za seba vám vravím, že konkrétne o vašu pomoc nestojím. Radšej nech ma naložia a idem preč odtiaľto, ako žiť smutný život v krajine medzi spoluobčanmi s názormi, aké v sebe máte vy. Hoci vám konkrétne verím, že to nie je so zlým úmyslom, len dôverou v nesprávnych ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (206)
Zdroj: sme.sk
Zdroj: sme.sk (zdroj: Foto: Lukáš Melicher)

Pre ostatných dobrých kresťanov tá prosba stále platí.

Pán Kováčik, bohužiaľ ste neprekročili vlastné limity a svoj ideologický tieň. Nerozídeme sa ale snáď v zlom, aj keď len takto virtuálne. Ak súhlasíte, tak vás a aj iných čitateľov tohto textu trošku dovzdelám. Som naozaj slušný odborník na komunikáciu. Profesionálne sa tomu venujem už aj 16, ak nie viac rokov. I formálnu odbornosť na to mám, študoval som psychológiu a pedagogiku. Hoci obyčajne mi za to nie málo platia, teraz to urobím zadarmo. Veď spoločenská zodpovednosť a dobrovoľníctvo mi nie je cudzie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj blog tiež bude dlhý a s osnovou. Inšpirovali ste ma. Moja osnova je interaktívna, môžete si preklikávať medzi jednotlivými bodmi v texte. Želám obohacujúce čítanie.

Téma je:

Demaskovanie lživej manipulácie v texte Tomáša Kováčika a podobných textoch

Mýtus Homolobby

Klamstvo o nadprávach

Strašenie a manipulácia pojmom „Salámová metóda"

Homosexualizmus

Kto koho reprezentuje

Zvrhlé obrázky z Gay Pride

Požiadavky platené vládou

V blogu šibrinkujete s vymyslenými pojmami, ktoré mňa a ostatných ľudí urážajú a dehonestujú a ktoré v žiadnej serióznej vede nenájdete. Tak, ako to z nedávna známych prípadov robili a robia takzvaní „šmejdi", ktorí dlho okrádali našich starších spoluobčanov tým, že ich manipulovali vymyslenými „odbornými" výrazmi a prejavmi falošnej náklonnosti a starostlivosti, a keď si získali ich dôveru, „zlomili im väz". Tú istú techniku manipulácie používate aj vy. Rovnako používate manipuláciu strachom. Strašíte rozvratom rodiny, národa alebo (nie konkrétne vy) odoberaním detí. Verím že to vy osobne nerobíte so zlým úmyslom, len ste si osvojili rétoriku iných zlých ľudí, ktorým účel svätí prostriedky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím vám, že ste tak zmätený vlastnou ideológiou a dôverou vo vaše autority, že si myslíte, že robíte správnu vec. Bohužiaľ to tak nie je.

V serióznej vede je to tak, že keď si na bludoch postavíte nejakú hypotézu, vo výskume vám zase vychádzajú len a len bludy. Hoci vyzerajú tieto výsledky logicky, preverovanie neobstoja. Odporúčam vám preverovať si kriticky pôvod vašich počiatočných téz a hlavne si preverte, či to, čo vám vyšlo, nie sú len plané a v tomto prípade mnohým ľuďom ubližujúce sofizmy. Poďme teda demaskovať manipulácie a bludy vo vašom texte a pozrime sa na pár vašich obľúbených vymyslených pojmov a manipulatívnych lží.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Homolobby Späť hore

Pojem homolobby podľa vás označuje vyškolených LGBTI aktivistov. Na serióznych kresťanský ale aj veľmi neserióznych kresťanských weboch som čítal inú definíciu tohto pojmu. Písalo sa tam, že homolobby sú sionistami, Židmi a Sorosom zaplatení rozvracači národov a rodín, ktorých úlohou je autogenocída národa a zlikvidovanie prebujnelej populácie, okrem iného, rozširovaním homosexuality, odoberaním detí, ich zneužívaním, predajom tých detí pedofilom alebo na orgány pod záštitou OSN. Vidím, že ste si túto fašistickú definíciu upravili a zjemnili, aby bola použiteľná aj v serióznych médiách. Je to ale stále urážlivá manipulácia, takto ten pojem používať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aktivisti za ľudské práva sú ľudia, ktorí sú školení, tak ako je školený každý z nás, keď má čestne a zodpovedne vykonávať svoju prácu, či už ako zamestnanec alebo ako dobrovoľník. Na vzdelanie má právo každý človek. LGBTI aktivisti sú rovnakí aktivisti, ako aktivisti ekologickí, aktivisti bojujúci za práva Rómov, kresťanskí aktivisti alebo aktivistky a aktivisti bojujúci za práva žien, alebo robiaci prevenciu proti násiliu páchanému na ženách a deťoch. LGBTI aktivisti nemajú žiadne špeciálne postavenie ani v spoločnosti a ani v politike. Je preto urážlivé a nečestné ich nazývať vymysleným pojmom homolobby a snažiť sa ich prácu dehonestovať. Každá menšina má svojich ľudskoprávnych aktivistov, ktorý sa snažia udržať alebo chrániť rovnováhu medzi právami menšiny a majority. Je to legitímne právo menšín.

Ak pápež František našiel nejakú politickú homolobby medzi svojimi kardinálmi alebo v katolíckej cirkvi, OK, môže to riešiť. No klamlivo používať tento vymyslený pojem na iných ľudí, je bohapustá manipulácia.

Nadpráva LGBTI ľudí Späť hore

Z tohto vymysleného pojmu sa mi zvlášť obracia žalúdok. Ide o silný a zvrhlo krutý sofizmus (výmysel, ktorý na prvý pohľad môže znieť logicky, no stačí štipka zdravého rozumu, a človek zistí, že je to hlúposť).

Veľmi pekne to vystihol jeden diskutér z vášho názorového „tábora" pod jedným mojim blogom. „Logicky" mi vysvetlil, že žiadať registrované partnerstvo je žiadanie nadpráva. Vraj dnes sme si rovní, lebo veď kto mi bráni sa oženiť. A keby sme mali registrované partnerstvo, tak by som mal niečo navyše a to je nadprávo.

Naozaj sa dnes môžem „oženiť" s človekom, ktorého nadovšetko milujem a roky spolu žijeme?

Nebolo by logicky nadprávo až to, že LGBTI ľudia by mohli uzatvárať aj manželstvá a aj registrované partnerstvá a hetero ľudia, by mali len manželstvo?

Bohužiaľ vy tiež spomínate akési „nadpráva" v súvislosti s tým, že veď i dnes si LGBTI ľudia môžu právne usporiadať svoje spolužitie cez zmluvy a notárov. Toto som prvý krát počul pred asi siedmimi rokmi od jedného z kandidátov na prezidenta, právnika sympatizujúceho s ruskými Putinovými právnymi úpravami, ktoré spustili nehoráznu šikanu gejov a dnes už aj negejov v Rusku. Poznám človeka, čo to so svojim partnerom skúšal. Stálo ich to na notárskych a súdnych poplatkoch, platbách právnikom za konzultácie niekoľko tisíc eur. Trvalo to skoro dva roky, vraj ak by to mali robiť naraz, museli by mať obaja minimálne 3 mesiace dovolenky vkuse a súbežne, a aj tak by to rýchlosť našich súdov nezvládla. A že stále nemali ošetrené všetky veci ohľadne majetku a dieťaťa, čo s nimi žilo. Odhadom boli po tom všetkom vyriešení na 70% v porovnaní s podpisom sobášneho listu.

Ďakujeme pekne za takú rovnoprávnosť a možnosti ošetriť si svoje vzťahy. Každopádne ak pán Čarnogurský vymyslí iný lepší, rýchlejší a lacný spôsob a bude nám bezplatne pomáhať, jeho pomoc alebo pomoc jeho šikovného syna uvítame.

Strašenie a manipulácia pojmom „Salámová metóda" Späť hore

Tento pojem ste si nevymysleli. Minulý rok prišla na Slovensko Gabriele Kuby a netolerantnej časti katolíckych veriacich ho predstavila ako nehoráznu stratégiu LGBTI aktivistov dosahovať stále viac a viac. Oklamala vás, a nebola to jediná lož, ktorú som na vlastné uši na jej propagačnej prednáške sám osobne počul. Pojem zmanipulovala a mnohí vaši aktivisti ho teraz ako papagáje používate v osočovaní LGBT komunity. Zachytil som ho minimálne v štyroch blogoch proti LGBTI ľuďom. Salámová metóda je legitímna metóda vyjednávania v biznise, kde sa dve strany chcú dohodnúť, no rozplánujú si jednotlivé míľniky dohody (ako plátky nakrájanej salámy) do viacerých fáz. Technika predchádza tomu, že sa dve strany už v počiatku nedohodnú, lebo by ich požiadavky (celá saláma) neboli realizovateľné hneď a zaraz. Áno, dá sa aj táto metóda zneužiť, ak má niekto nečisté úmysly, tak ako vy obviňujete nás, no pozrime sa na fakty a dnešnú realitu LGBTI práv na Slovensku. Naozaj ju niekto použil? Čo sme už dosiahli? Koľko koliesok „salámy" ohľadne právneho ošetrenia LGBTI partnerstiev sme už „zjedli"? Pán Kováčik, máte dosť rozumu a informácií na to, aby ste vedeli, že ani jedno. Ja už viac ako 15 rokov nie som aktívnym členom žiadneho LGBTI združenia či organizácie. Keď som pred viac, ako 15 rokmi odchádzal z tretieho sektora, boli sme presne tam, kde sme s LGBTI právami na Slovensku aj dnes. Preto mi príde až chrapúnske klamanie niektorých z vás, že používame salámovú metódu na dosahovanie našich cieľov a k tomu ešte nečestne.

Rovnako neobstojí manipulatívny pseudoargument, že keď LGBTI ľuďom dáme partnerstvo, tak budú to isté chcieť pedofili a polygamisti. Nehnevajte sa, ale toto keď niekde počujem, som veľmi smutný. Tak to by sme mali snáď vziať späť právo ženám voliť a právo černochov chodiť do tej istej školy ako bieli? Potom by gejovia možno prestali bojovať za svoje práva a bol by pokoj? Asi priznanie týchto práv spôsobilo to, že sa svojich práv začali dožadovať LGBTI ľudia. Naozaj si toto trúfnete povedať? Zoberme práva ženám a iným rasám? Ale vlastne tí, čo to tvrdia, to nepriamo už vravia.

A nebolo by čestné prestať LGBTI ľudí porovnávať s pedofilmi, ktorí trpia ťažkou úchylkou a 99% z nich s ňou celoživotne bojujú. A je to pre vás OK porovnávať nelegálne správanie, alebo dokonca trestný čin zneužitia dieťaťa so snahou LGBTI ľudí usporiadať si a chrániť svoje na láske a úcte založené vzťahy a už reálne existujúce rodiny, mnohé i s biologickými deťmi jedného z partnerov? Je to podľa mňa manipulácia a hyenistické prekrúcanie najhrubšieho zrna a ubližovanie nie len týmto ľuďom, ale aj ich deťom.

Homosexualizmus Späť hore

Neviem, kto vymyslel toto slovo. Rád a často ho používal Václav Klaus a osvojil si ho Vladimír Palko. Je to nekorektný vedecky nepodložený „novotvar", ktorého cieľom je opäť ponižovať LGBTI ľudí. Slová s koncovkou „izmus" sa priraďujú filozofickým, umeleckým alebo iným hnutiam. Napríklad dadaizmus v umení, marxizmus v politike, kapitalizmus v ekonomike, fašizmus a podobne. Rozdiel medzi „izmami" a homosexualitou je v tom, že hnutia a prúdy spoločenského života si do istej alebo značnej miery ľudia volia. Sexuálnu orientáciu nie.

Ak si myslíte pán Kovačik opak, prosím dokážte nám, aké „ľahké" je meniť orientáciu, najlepšie vlastným príkladom. Strávte aspoň 2 roky v plnohodnotnom gej vzťahu a komunite. Rád vás s niekým zoznámim. A potom sa môžete zmeniť späť. Čože sú to dva rôčky života v porovnaní s tým, akú „službu" urobíte svetu, viere a národu?! Ako kedysi vojenská služba vlasti, 2 roky.

Kto koho reprezentuje Späť hore

Nie len vy, ale viacerí autori a autorky homofóbnych blogov a článkov ste napísali, že LGBTI aktivisti (tí vzdelávaní, čo ich neprávom hanlivo nazývate homolobby) nezastupujú a nereprezentujú celú LGBTI komunitu.

Vy máte jedného gej kamoša čo to povedal a tamten má iného „napraveného" a ďalší nežije v hriechu a abstinuje. To už sú traja. Áno, týchto troch LGBTI aktivisti nezastupujú. Títo traja bohužiaľ asi pohŕdajú sami sebou za to, čím sú a čo cítia. Študoval som psychológiu. Poraďte im, odkážte im, volá sa to internalizovaná homofóbia a dá sa to celkom dobre liečiť. Ale nútiť niekoho do niečoho sa nedá, alebo aspoň by sa to nemalo. A pravdou je, že i za tých fašistov sa našli či Židia, asi aj pár gejov a Rómov, čo z rôznych dôvodov kolaborovali. Si myslím, historik nie som.

Verte mi, že ostatných LGBTI ľudí LGBTI aktivisti zastupujú. Ja som gej. Poznám niekoľko stovák gejov a lesieb. S mnohými o tom diskutujeme, čo sa tu dnes deje. Prisahám vám, že nás LGBTI aktivisti zastupujú všetkých spolu s inými mnohými ľudskoprávnymi aktivistami. Prosím verte mi. Poznám ich omnoho viac ako vy.

Zvrhlé obrázky zo zahraničnej Gay Pride Späť hore

Pán Kováčik, zoberte pár kamarátov a čisto edukatívne zájdite tento rok v lete do Amsterdamu na Gay Pride. Ak sa vám hnusí pozerať na alegorické (v Amsterdame) člny, pozerajte na dav sledujúci tie člny. Zabehnite na jednu z mnohých street parties, ktoré sú sprievodným podujatím. Nebojte sa, v tom dave nestretnete viac gejov, ako tu v Bratislave v sobotu v niektorom nákupnom centre. Zato tam uvidíte milióny heterosexuálov, žien, mužov, detí, seniorov, ktorí sa zabávajú a tešia z veľkolepého varieté, ktoré okrem farieb, kostýmov a zábavy má aj dôležité posolstvo o mieri, pokroku, láske a akceptácii všetkých ľudských bytostí bez rozdielov. Ja som to videl minulé leto prvýkrát. Verte mi, videl som všeličo, ale toto ma zaskočilo. Hrdí (pride) a právom, tu boli heterosexuáli, za to, ako dokážu pomáhať a integrovať menšiny a šťastne všetci spolunažívať v jednej krajine.

Veru, ak sa predsa odvážite a pozriete sa i na tie člny, uvidíte z tých stovák člnov minimálne 10, na ktorom budú muži v ženských žiarivých kostýmoch a v perí, budú tancovať a spievať o slobode a radosti. Uvidíte minimálne jeden čln s mužmi v koži s bičíkmi a obojkom alebo v lesklom farebnom latexe (to je taká pružná guma, hrubší nepriesvitný kondóm). Ale povedzme si úprimne pán Kováčik, ak chce slovenský muž vidieť ženu v takýchto kostýmoch, nemusí sa trepať do Holandska, zájde do jedného z množstva klubov v Bratislave a uvidí viac ako latex, kožu a bičík. Nepostrehol som, že by ste masívne, ani verbálne, útočili na tieto kluby a to už nehovorím o verejných domoch. Pravdou je pán Kováčik, že v tom Amsterdame sa ani tí seniori a ani tie deti pri pohľade na ten karneval a tú zábavu, na ten spev a tanec, nezrútili, asi sa ani nepreorientovali, ale tak dlho som tam nebol, aby som to overil. Ba dokonca sa smiali a spievali a tancovali spolu s nimi. Nikomu sa žiadna újma nestala. Je to podobné len menšie, ako karneval v Riu. Zájdite tam a presvedčte sa na vlastné oči, ak mi neveríte.

U nás to taká zábava nie je. Skoro žiadne kostýmy a najväčším „vzrúšom" je, keď chlapci v tričkách s nápisom „Za Boha a za národ" hádžu do pochodujúcich kamene či dymovnice. Hold. „Iný kraj, iný mrav".

Požiadavky platené vládou Späť hore

Ako som písal, aktivista v LGBTI združení už nie som, som na aktivistickom „dôchodku". No viem, ako sú financované mimovládne organizácie. Je pekná drina zohnať či od štátu, či z grantov EU alebo od iných nadácií peniaze na fungovanie. Viem, že to viete aj vy, lebo o tie isté peniaze sa uchádzajú aj kresťanské združenia a mimovládky. Príde mi neseriózne riešiť, koľko a kto dostal z tohto koláča.

Ale priam nehorázne mi príde, že z mojich nie malých daní je financovaná Katolícka cirkev a iné cirkvi, hoci ja nie som členom žiadnej z nich. Príde mi nehorázne, že cirkvi majú odpustené dane z darov. A vyslovene zákernosť je to, že za moje dane cirkevní hodnostári štvú ľudí proti mne a ľuďom, ktorých milujem a ktorých si vážim. Je drzosť predstaviteľov cirkvi prirovnávať ma aj za moje peniaze k pedofilom a moje snahy žiť slušne a čestne nazývať sodomským paškvilom.

Tak toľko som mal na srdci pán Kováčik. Verím že tento text bol nie len pre vás aspoň z časti výživnou duchovnou potravou.

Na záver vás iba prosím, ak nie ste schopný pomôcť, aspoň nám neškoďte a neubližujte.

Ďakujem vám

Dušan Veselovský

Dušan Veselovský

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Môj svet je pestrý a rozmanitý. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu